ACHIZITII ONLINE

 

Limitări
Procesarea comenzilor pe Arlette.ro  se va face doar pentru clienţii de pe teritoriul României. Nu efectuăm livrări în afara ariei stabilite.
Pot plasa comenzi pe Arlette.ro  persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani până în ziua efectuării comenzii şi care au acceptat termenii şi condiţiile impuse.

Încheierea contractului
Toate informaţiile de pe arlette.ro  au scop informativ, ele nefăcând obiectul unui Contract Comercial, până în momentul lansării şi confirmării unei comenzi.
După plasarea unei comenzi pe Arlette.ro , vă vom trimite un email de înştiinţare referitor la recepţia comenzii dumneavoastră. Acceptarea comenzii vă va fi adusă la cunostinţă prin email sub forma Confirmării Comenzii. Contractul dintre Arlette  şi cumpărător devine valabil în momentul expedierii Confirmării Comenzii şi face referire strict la Produsele confirmate.

SOCIETATEA NU CONSIDERĂ ÎN NICIUN MOMENT O COMANDA NECONFIRMATĂ CA AVÂND VALOAREA UNUI CONTRACT.
Contractul se consideră încheiat la momentul expedierii către cumpărător a email-ului ce conţine Confirmarea Comenzii.
Va rugăm sa verificaţi conţinutul Confirmării Comenzii şi să notificaţi eventualele erori descoperite la contact@arlette.ro   telefonic la 0747186076.

Obiectul contractului
Toate produsele afişate pe site-ul www.arlette.ro la secţiunea „Online shop” pot face obiectul unei comenzi, însă numai în limita stocului disponibil.
Este posibil ca unele culori să prezinte diferenţe de nuanţă între produsul efectiv şi imaginea acestuia pe site. Aceste diferenţe pot apărea ca urmare a prelucrării imaginilor.

Preţul
Preturile afisate pe Website sunt în RON şi includ TVA si conţin şi contravaloarea transportului.
Facem eforturi pentru a ne asigura că preţurile trecute pe Website sunt corecte, însă, din cauza unor erori sau disfuncţionalităţi tehnice, pot exista situaţii în care preţul afişat să nu fie cel corespunzător. Dacă apar erori şi unele produse sunt postate cu un preţ greşit, veţi fi contactat şi veţi avea opţiunea de confirmare a comenzii la preţul corect sau de anulare a acesteia. Dacă nu puteţi fi contactat, comanda va fi considerată anulată şi se va recurge la procedura de restituire a sumei plătite. Nu ne obligăm să onorăm comenzi ce au ca obiect produse al căror preţ este greşit, iar greşeala este sesizabilă, preţul expus neîncadrându-se în grila noastră obişnuită de preţuri.
Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate, in conditiile in care pretul confirmat nu face obiectul unei erori tehnice.

 

GARANTIE PRODUSE

Satisfacţia dumneavoastră reprezintă o responsabilitate esenţială pentru Arlette, de aceea investim toate resursele pentru a vă oferi cea mai bună calitate atunci când achiziţionaţi unul dintre produsele noastre.
Pielea utilizată în realizarea produselor Arlette este naturală, iar tehnologia şi etapele de manufactură implicate corespund celor mai înalte standarde de calitate si sunt in principal executate manual

Certificat de garanţie a produselor
Garanţia reprezintă certitudinea calităţii oferite de S.C.GIUKA ET BY SRL / Arlette Shoes şi se aplică oricărui produs achiziţionat din  Arlette.ro

Durata de garanţie
Durata de garanţie este limita de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care producătorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat, pe cheltuiala sa, dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorilor.
Pentru produsul achiziţionat din magazinele noastre, oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării. Pentru orice defecte pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă de timp vă invităm să aduceţi produsul cât mai repede la Atelierul nostru din Medgidia, Strada Trimfului nr 1 , Jud Constanta pentru a fi evaluat.
Condiţii de garanţie
Garantăm că produsul achiziţionat de la S.C. GIUKA ET BY SRL  este un produs sigur, nou (nefolosit), autentic (produsul prezintă elementele de identificare ale mărcii legal înregistrate) şi lipsit de orice defect.
În condiţiile respectării instrucţiunilor de întreţinere, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării. Durata medie a utilizării este de circa 6 luni calendaristice, cu respectarea alternării purtatului a minimum 3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.
Important: Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului – este obligatorie prezentarea bonului de casă sau a facturii fiscale.

Modalităţi de asigurare a garanţiei: Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării.

  • Repararea produsului
  • Înlocuirea produsului – dacă acesta nu poate fi reparat
  • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă

  • uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
  • decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
  • deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt
  • defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice – variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.)
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat – umplerea excesivă a genţilor duce la deteriorarea acestora
  • intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
  • deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
  • întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:

  • particularităţi ale pieilor naturale: nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi – tocmai acest lucru arată autenticitatea şi calitatea pieilor din care sunt confecţionate produsele Arlette.
  • pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra şi poate colora uşor haina cu care vine în contact. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până produsul dobândeşte o patina unică, şi nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare.
  • micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse confecţionate manual.
  • pieile care au  fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se “uzeze” în mod natural – escoriaţiile de culoare de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.

Recomandări generale privind îngrijirea încălţămintei:
–          Se interzice cu desăvârşire spălarea pantofilor în maşina de spălat!
–          Arlette  nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreţinerii incorecte a produsului respectiv, precum şi pentru disconfortul provenit din purtarea încălţămintei de mărime nepotrivită.
–          După fiecare purtare, încălţămintea se curăţă şi se pune pe sanuri potrivite ca mărime şi format. Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălţăminte într-o perioadă de timp. Este interzisă spălarea cu apă a încălţămintei. Nu se folosesc înălbitori, detergenţi şi nici produse pe bază de solvenţi, substanţe de lărgire, curăţare, impermeabilitate, altele decât cele agreate de Arlette.
–          Încălţămintea umeda se usucă lent, la temperatura camerei, ferită de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiţi uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură. Utilizarea in conditii de umezeala excesiva va face ca pielea din care este produsa incaltamintea sa sufere deformari iremediabile.
–          Feţele încălţămintei se vor feri de lovituri directe.
–          Evitaţi căldura excesivă care poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
–         Feţele si talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solvenţi, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive, antiderapante sau substanţe de dezgheţare. De asemenea, evitaţi agăţarea sau călcarea în obiecte metalice ascuţite, resturi de sticlă, substanţe insecticide, uleiuri şi benzine, diluanţi. Aceste duc la distrugerea talpii din piele naturala.
–          În cazul pantofilor cu talpă din piele şi cusături aplicate pe talpă, Arlettte nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele apărute ca urmare a imperfecţiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii.
–          Tălpile din piele nu au calităţi antiderapante, existând pericolul alunecării mai ales în sezonul umed.
–          Vă rugăm folosiţi un încălţător pentru a evita avarierea pantofilor în zona călcâiului.
–          Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea ciorapilor asortaţi sau de culoare închisă.
–          Pentru întreţinerea interiorului, curăţaţi cu o carpă moale umedă şi evitaţi produsele care conţin acetonă, acizi, alcool, sau, oricare alte substante care nu au fost testate si recomandate de Arlette pentru acest tip de piele.
–          Tocurile îmbrăcate în piele sunt mai sensibile la purtat şi se pot degrada în urma conducerii autovehiculelor, a călcării în gratarele de scurgere, în cioburi de sticlă sau în bitumul moale de pe trotuare, în anotimpul cald.

LIVRARE PRODUSE

 

Livrarea se face prin Sameday  Curier numai pe teritoriul României, în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, livrarea poate întârzia. Vă rugăm să indicaţi adresa la care puteţi fi găsiţi între orele 9-18, în zilele lucrătoare, livrările efectuându-se doar în această perioadă. Toate comenzile catre Arlette Shoes beneficiaza de transport Gratuit.

Atenţie:
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de Giuka et By-Arlette Shoes. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relaţii contractuale.

Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite după ora 16:00, vinerea, nu vor fi procesate până săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii. Arlette Shoes  nu se face responsabilă pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forţă majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 7  zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări care Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa contact@arlette.ro că produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.

 

PLATA PRODUSE

 

Pentru a achita produsele comandate pe Arlette.ro  aveţi la dispoziţie următoarele opţiuni:
– Plată numerar sau ramburs
– Plată cu Card bancar VISA, Maestro sau Mastercard (acceptăm şi carduri de credit, dar într-o singură rată)

Plată numerar/ramburs
Plata se face in lei, integral, la livrare. În cazul livrării produselor la domiciliu, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea. Agentul de curierat este obligat să ofere clientului o chitanţă nefiscală care atestă efectuarea plăţii.

Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiţii de siguranţă deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacţii.
Pentru asigurarea securităţii tranzacţiilor, Arlette.ro  foloseşte platforma Netopia Payments denumita MobilPay
Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacţiei în platforma de plăţi Netopia Payments/MobilPay
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacţiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată Netopia Payments /MobilPay . SC Giuka Et By SRL nu solicită şi nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

 

POLITICA DE RETUR

 

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin solicitarea trimisa la  adresa contact@arlette.ro  Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Arlette Shoes/Giuka et By srl . Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Arlette, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi o copie dupa factura fiscala .

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul firmei de curierat Sameday partener Arlette, şi nu prin intermediul Poştei Române sau oricare alta firma de curierat. De aceea este necesar  sa specificati in email data si orele la care puteti fi contactat de un agent Sameday pentru preluarea coletului retur. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în emailul transmis catre contact@arlette.ro. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Arlette Shoes(tel 0747186076 sau la punctul de lucru Atelier Arlette Loc Medgidia , Str. Trimfului nr 1, Jud Constanta  pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Arlette Shoes/Giuka et By srl . Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.